Jump to content

Cupcakeje ruillijst 15 april 2018

Cupcakeje
 Share

Recommended Posts

Namen zijn altijd intresant. Ik zal ze ook nog even opzoeken met foto van de verpakking. Als het je lukt zou ik die donker rode tegen zwart aan graag ruilen en de witte eigenlijk ook wel ik ben denk een beetje dahlia verslaafd

Ik probeer het ook op zijn manier. Bij mij komen er nu knoppen op de wortels dus ben heel benieuwd ik heb de foto’s van de dahlia’s toegevoegd. Daarnaast heb ik nog een mix van dahlia’s gekocht bij de action en bij de kaufland. Daar kunnen allerlei kleuren inzitten dus dat zouden verrassingsstekjes worden

Ik eb diverse kleuren daglelies (hemerocallis) staan. Van de strawberry candy mag wel een stuk af, en ik heb een oranje achtige, daar kan ook wel een stukje af.(ik ga even opzoeken hoe die heet)

Strawberry candy:Oakes-Daylilies-Strawberry-Candy-daylily-00347911521790058.jpg

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image
  • 2 weeks later...

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Ow super gaaf ! ik vind ze alle die prachtig. En bij de amelia maakt het niet uit welke eruit komt. Ik heb een dahlia pooh voor je gestekt. Ik heb ook een dahlia Aztec stek als je die wilt ? En een dahlia single Kiss orange stek ik van de week voor je die is bijna zover. Heb nog een mix stek maar daar kan elke kleur uitkomen

Ik heb belangstelling voor je drie thijmsoorten.

Ik heb waarschijnlijk wel pioenstruik (knalroze). Zoek je dat of wil je juist zachtroze?

Het spijt me heel erg, maar ik kan toch niet naar de MTFD komen. (ik ga onverwachts op vakantie).

Ik vind het vervelend dat je nu voor niets stekjes hebt gemaakt en dat je je pioenstruik misloopt.

Hopelijk gaat het me volgende keer wel lukken en kunnen we dan ruilen