Jump to content

Angela's MTFD ruillijst voor 15 april 2018

angela
 Share

Recommended Posts

Ja weet het heeeeeul zeker....maar je hebt gelijk het is een mooie kleur.....maar mijn hotel is zowat overbevolkt met die dikkerds...en ze slapen het liefst allemaal in of naast de voerbak. Dus minder dikke knagers worden het ook niet op deze manier

Motto hier is: “vooral niet bewegen.......ies nie goe voor cavia’s”

Even update. The pilgrim heeft met de vorst het loodje gelegd, Abraham Darby doet het nog en de andere twee zien er ook niet vrolijk uit. Dus ik vrees voor die twee...

Ik heb wel graham Thomas voor je? Ook zachtgeel....

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Ja hier ook slapen eten keutelen Al kunnen ze ook heel goed schooien dan komen ze wel in beweging. De verschrikkelijke drieling heeft het uitgevonden om aan mijn mauw te trekken of de voeremmer van de week hadden ze zelfs mijn haar te pakken echt zo van schiet op we gaan dood van de honger.

Die ene beer uit België zit weer in de lappenmand misschien eens kijken voor iets sterkers dan Novadox?

Ja die Graham ziet er ook mooi uit misschien dat Abraham het ook goed blijft doen?

We wachten af.

Wat heeft die? Luchtwegen?

Ik had er hier van de week een acute deficiente van vitamine C dat is raar....zo stond ze en zo kon ze alleen maar vreemd kruipen. Dus die zit nu op vit C 2x daags 2 tabletten. Na een dag of twee hupst ze weer als een konijn, maar zo gek

Wat ik apart vind is dat de stekken van graham Thomas die naast de pilgrim staat er veel gezonder bij staan. Dus ik heb goede hoop dat ze het blijven doen. Maar eerst komend weekend nog..

Ja luchtwegen iedere keer weer. Ik zit te twijfelen om er mee naar Marmuto te rijden.

Inderdaad vreemd, bij de aldi waren de paprika's in de reclame die heb ik van de week gehaald voor een keer. Verder moeten ze het nog even doen met voornamelijk winterwortelen.

We wachten af wat ze doen, ik ben benieuwd of ze dit jaar alle 3 gaan bloeien op de tuin die klimroos bij mijn moeder doet het ieder jaar goed. Al zit hij nu al onder de luizen je zou zeggen die vriezen ook kapot.

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image
  • 2 weeks later...