VeraBlossom Posted March 9, 2018 Share Posted March 9, 2018 Hoi, Mijn naam is Vera. Samen met mijn man heb ik 2 kinderen van bijna 2 en 3 jaar. Vorig jaar besloten we in juli/augustus om een volkstuin te huren. Het lijkt ons fijn onze eigen groenten te verbouwen en daarnaast veel tijd met de kinderen door te brengen in de buitenlucht en de tuin. Het lijkt me voor de kinderen fijn en educatief om zo te leren over groenten. Behalve dat ik een lekkere, eetbare tuin wil creëren, vind ik het ook leuk om een heel kindvriendelijke moestuin te maken. In onze tuin van 95m2 ga ik een zandbak plaatsen, een moestuinbak speciaal voor de kinderen en lijkt het me gaaf om tipi tenten te maken, waar de klimmende groenten aan groeien. We hebben zelf weinig (moes)tuin ervaring en moeten dan ook nog veel leren. Vandaar de aanmelding op het forum. Gelukkig zijn er veel ervaren tuinders op het complex Mijn vingers jeuken om aan de slag te gaan! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Markus Posted March 9, 2018 Share Posted March 9, 2018 Welkom en zo te lezen erg leuke plannen, ben zeer benieuwd en vergeet niet ons te overladen met foto's!!!!! Quote Het maakt niet uit hoe snel je gaat als je niet te stoppen bent! Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted March 9, 2018 Share Posted March 9, 2018 wat fijn dat je er bent Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted March 10, 2018 Share Posted March 10, 2018 welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted March 10, 2018 Share Posted March 10, 2018 Welkom hier Quote Kom 15 april ook naar de Moestuinforumdag in Zelhem! www.moestuinforum.nl/forum/50-moestuinforum-dag/ Veldvarkens.nl En: Veldvarkens-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter v/d Breevaart Posted March 10, 2018 Share Posted March 10, 2018 Dag Vera en gezin! Quote Zaden kopen? | Bestel! bij Moestuinland.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts