Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Kwekerijen en tuinen omgeving Maastricht


Spitskool

Aanbevolen berichten

Dit weekend ben ik een paar dagen er op uit met virendlief. Ik bedacht me dat hij (hahahahaha!) het misschien ook wel leuk vond om, op de weg daar naartoe en in en rondom Maastricht, wat kwekerijen of andere leuke (thee)tuinen aan te doen. Alles om de relatie spannend te houden.

 

Weet iemand een leuke plek die je niet mag missen, al rijdend door Noord-Brabant en Limburg? Ik wil sowieso even naar kwekerij Bastin, maar kan andere fijne, kleine knusse en bijzondere plekjes heel erg waarderen!

Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het risico af dat er nu zo vroeg in het seizoen nog heel weinig te zien is, vind ik dit in ieder geval een aanrader.

 

Natuurtuinen Jekerdal:

http://www.cnme.nl/locaties/cnme-natuurtuinen-jekerdal/

In mijn moestuin heers ik als een tiran.

Wie niet luistert wordt onthoofd of uitgetrokken.

Wie gehoorzaamt wordt opgegeten.

De ondergrondse organismen houd ik te vriend, om mijn macht te behouden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een goede tip @weknow! Ik moet overduidelijk vaker die kant afreizen wil ik Natuurtuinen Jekerdal bezoeken, want ze zijn alleen van dinsdag t/m donderdag open en dan ben ik er dit keer helaas niet.

Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...