Cees Tabak Posted April 1, 2018 Share Posted April 1, 2018 Hallo allemaal, ik twijfel even of ik in de juiste categorie zit. Maar goed, dat merken we dan vanzelf Mijn soprapro groeit als een tierelier, dankzij het warmtematje om de pot en een verwarming die constant aanstaat. Moet zeggen dat het weken van de zaden voordat je ze plant ook echt helpt. Nu al ruim 20 centimeter hoog Annieway. Ik ben me al lichtjes aan het orienteren op de productverwerking, maar kom er niet uit. Iemand enig idee of je soprapro ook kunt inmaken? Zoals komkommer bijvoorbeeld, in het zuur? (lijkt me een wat rare combi bitter en zuur). 'Vriend' google kon me niet helpen... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spitskool Posted April 1, 2018 Share Posted April 1, 2018 Soprapo, dapper dat je er aan begint. Ik zou er niet zo snel een inmaak van maken, maar eerder een chutney, omdat je het dan wat zoeter kunt maken. Een recept hebt ik dan weer niet voor je. Misschien kan je wat mixen en matchen er er een alternatieve witlofchutney van maken: https://binnenstebuiten.kro-ncrv.nl/extra-videos/witlof-chutney. Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts