marjoleinvdh Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Hoi, ik ben marjolein, 26 jaar.samen met mijn man en dochtertje van 3 maanden woon ik in een flatje, we hebben zelf geen tuin en dat vinden we heel jammer. gelukkig zijn mijn ouders recent verhuist naar een woning met een groot perceel en hebben we daar een stukje tuin ter beschikking gekregen om een moestuin van te maken! met veel zin en enthousiasme ben ik aan dit avontuur begonnen. momenteel zijn we nog in de plan fase, en ik hoop op dit forum veel informatie en tips te vinden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted April 8, 2018 Share Posted April 8, 2018 Welkom ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted April 9, 2018 Share Posted April 9, 2018 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charly Posted April 9, 2018 Share Posted April 9, 2018 He wat leuk dat jullie toch een stukje tuin hebben weten te bemachtigen! Veel plezier bij het plannen, en wellicht ook al bij het planten later. Welkom op t forum! Quote wees bevriend met kleine dingen Link to comment Share on other sites More sharing options...
TomP Posted April 12, 2018 Share Posted April 12, 2018 Welkom Marjolein! Leuk, mooi opgelost.Alvast veel succes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts