RobN Posted April 17, 2018 Share Posted April 17, 2018 Mijn koolrabi zaailingen worden langzaam paars, is dit een teken dat ik geen lanro maar een andere variant heb gekregen dan op het pakje staat of kan het aan de grond, of temperatuur liggen? Ze staan al een tijdje buiten.Spitskool plantjes laten ook iets paarsig zien maar de broccoli is daarentegen lekker groen. Quote Onkruidmanager 1.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonvb Posted April 17, 2018 Share Posted April 17, 2018 Als het delikatess blauwe is, zit je perfect, deze zijn wat paarsig. Hangt dus af van het ras van koolrabi. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobN Posted April 17, 2018 Author Share Posted April 17, 2018 Lanro https://www.vreeken.nl/162140-witte-koolrabi-lanro Het gekke is, vorig jaar had ik ook koolplantjes en toen vroor het soms licht, werden vooral.de bladeren paars. Nu wat meer de stelen .... Quote Onkruidmanager 1.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts