Lowie Posted April 27, 2018 Share Posted April 27, 2018 Een goeie week geleden heeft m'n pa z'n gras onkruidvrij gemaakt met herbiciden . Nu gaat hij volgende week z'n gras maaien en zitten we met superveel maaisel. Mag dat gras (2 weken na sproeien) op de composthoop? Of is dit not done? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted April 27, 2018 Share Posted April 27, 2018 Bij veel maaisel in een keer verstik je de hoop.Er ontstaat dan een rottende laag die geen zuurstof meer door laat.Waarom laat je het maaisel niet liggen?In enkele dagen is het verdwenen en als er toch nog plukken liggen kan je die uit elkaar harken.Bonus: het is weer voeding voor uw gazon. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted April 27, 2018 Share Posted April 27, 2018 Ik denk dat Loewie het heeft over de herbiciden Ik zou het niet op mijn composthoop willen hebben. Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted April 27, 2018 Share Posted April 27, 2018 Herbiciden zijn er in soorten en maten.Misschien is het al afgebroken? Er zal wel wat op de verpakking staan, Ik denk ook dat Loewie al een besluit heeft genomen. Zelf ben ik nogal precies op mijn eten.En op mijn hoop..... Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lowie Posted April 28, 2018 Author Share Posted April 28, 2018 Ok bedankt!Zal waarschijnlijk voor het containerpark zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts