Kopjecino Posted June 7, 2018 Share Posted June 7, 2018 Ik ben erg nieuw in het moestuinen en wil graag wat tips over wat ik kan zaaien. Op dit moment heb ik een tomatenplant staan die al best flink wordt, en eergisteren heb ik ui, radijsjes, sla en anijs gezaaid. Graag wil ik wat tips over hoe en wanneer te zaaien. Ik wil verschillende dingen proberen, en kan alleen in potten zaaien, wel heb ik een klein kasje (van de Lidl) staan. In de winter wil ik er ook lekker mee bezig zijn, dus hoe zorg ik ervoor dat er het hele jaar door wat leven is in mijn kasje? Alvast bedankt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted June 7, 2018 Share Posted June 7, 2018 Als sticky staat hij nog op april in het forumoverzicht, maar juni bestaat ook! Juni ( en de rest) kan je daar vinden. Succes. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts