dinydeweerd Posted June 26, 2018 Share Posted June 26, 2018 Dit is mijn uit de kluiten gewassen tomatenplant. Staat nog in een klein potje. Iemand hier ook ervaringen mee? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted June 26, 2018 Share Posted June 26, 2018 Ja. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flup Posted June 27, 2018 Share Posted June 27, 2018 Mooie plant. Stel ik mij dan voor, want de foto is niet zichtbaar. Tomatenplantengedijen in grote potten (10liter is minimaal aan te bevelen), maar beter nog in de volle grond. In een kleine pot groeien ze niet optimaal. Mocht het een kleinblijvende soort zijn (dat de plant klein blijft!), dan hoef je niet te dieven, anders is het wel raadzaam om de zijscheuten uit de oksels van de tomatenplant te verwijderen. En verder ga ik mee met Patrijs: Ja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Itoero Posted June 27, 2018 Share Posted June 27, 2018 Nee. Als je goeie grond hebt, staan ze best in volle grond. In potten groeien ze wel sneller Ik zou minstens 15 l potten nemen.Er bestaan ook groeizakken voor tomaten.Je kan tomaten ook in een ring planten. Quote Potgrond, de basis van nen bloemenwinkel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts