gregory talloen Posted July 15, 2018 Share Posted July 15, 2018 Ik heb 4 Atlantic giant planten waarvan 2 het goed doen. De andere 2 hebben schade aan de pompoen. Ik heb 2 vragen er over.1.Ik heb die 06/07 bevrucht en ik heb gezorgd dat de dichte bladeren geen krassen kunnen maken want ik heb al een pompoen gehad aan die plant die ik moest weg doen door grote krassen van toen de pompoen klein was.vraag 1: Zou ik wachten tot de volgende aan de hoofdstengel of hem aan 1 van de beste zijstengels laten komen? Als ik zou wachten tot we volgende aan de hoofdstengel danis het wel al laat want die zit ver. Zou het dan erg zijn? 2.vraag 2:Ik vraag mij af hoe die schade komt? Komt het door dieren, het warme weer of door te veel waterdruk? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flup Posted July 15, 2018 Share Posted July 15, 2018 Kan het zijn dat je ineens teveel water hebt gegeven in plaats van dagelijks de plant flink bewateren? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gregory talloen Posted July 16, 2018 Author Share Posted July 16, 2018 Ja dat is het denk ik nu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frans Posted July 16, 2018 Share Posted July 16, 2018 Ik zou wachten op de volgende aan de hoofdstengel. De afstand is geen bezwaar. Waar de schade vandaan komt weet ik niet maar het kan de normale verwering zijn (behalve die snee dan) van een onbevrucht pompoentje . Vruchtbeginsels kunnen ook zonder geslaagde bevruchting nog een paar dagen door groeien. Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. -- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts