Jump to content

internationale knoflook webshop gezocht

timvk2000

Recommended Posts

hoi allemaal,

ik woon in hongarije en heb hier n moestuin. ik zou dit najaar graag flink wat knoflook poten, van verschillende rassen. helaas kom ik pas half december in nederland, en word er hier pas in t voorjaar knoflook verkocht (en enkel 1 soort)

kan iemand mij vertellen waar ik knoflook zou kunnen bestellen, die hier geleverd word?

groetjes tim

Je zou het Slovaakse KPR kunnen proberen; http://www.kpr-eshop.eu/en/. Ik heb daar net wat bolletjes van ontvangen, maar één bolletje was niet een bolletje, maar 4 kleine teentjes - ras Ornak. Voor de rest was m'n ervaring positief, maar achteraf heb ik slechte recencies over KPR gelezen, van de soort die Vreeken ook krijgt. Ik weet niet of het een aanrader is.

Zijn er geen lokale markten bij jou in de buurt waar knoflook te vinden valt? Wel naar biologisch vragen, je wilt niet dat er een ontkiemingsremmer is gebruikt, maar dat lijkt me een betere en waarschijnlijk goedkopere optie, ook al zal een marktkoopman in de regel maar één soort hebben.

Op de verschillende markten in de dorpen/steden in Hongarije kun je in deze tijd prachtige knoflook kopen. En deze kun je gewoon straks in de grond steken.

Heb destijds ook prachtige bollen meegenomen waarvan ik nog steeds nakomelingen poot.

Edited by Guest