JuMaLe Posted October 24, 2018 Share Posted October 24, 2018 Ik ben op zoek naar iemand, die het leuk vindt, om samen met mij een moestuin te beginnen. Ik ben een echte beginneling en ben besmet geraakt met het moestuin-virus. Nu doe ik dat in mijn tuin, potten en moestuinbakken, maar ik wil heel graag een eigen tuintje hebben. Wie ziet dat zitten of heeft tips waar te zoeken? Omgeving Leusden/Amersfoort. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted October 24, 2018 Share Posted October 24, 2018 Je zal er op uit moeten. Ga eens kijken en praten bij moestuinverenigingen in de buurt, die zijn er vast wel. Dicht bij huis is het handigst. Wil je geen eigen tuin dan is er vast wel iemand die een hoekje over heeft. Zelf ben ik na de schooltuintjes begonnen op een complex met tuinen voor bejaarden.Je moest 50+ zijn dus mijn vader zich in laten schrijven. Het was een oud schooltuintjes complex waar bij gebrek aan jeugd de oudjes aan de slag moesten. Het werd kant en klaar opgeleverd in het voorjaar en in de winter moest je het weer leeg opleveren. Ideaal voor een beginner. Er wordt meer getuint dan je denkt en als je enthousiast bent ben je vast overal welkom. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonnie f Posted October 24, 2018 Share Posted October 24, 2018 Het moestuincomplex in Leusden heeft tuintjes van 50 vierkante meter. Er komen er 2 leeg. Die van mij onder andere. Ik ben over naar een tuin van 150 meter. Veel vriendelijke tuinders voor het beantwoorden van vragen zonder ongevraagd advies. Zou dat wat zijn? Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuMaLe Posted October 24, 2018 Author Share Posted October 24, 2018 (edited) Edited October 24, 2018 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JuMaLe Posted October 24, 2018 Author Share Posted October 24, 2018 @Bonnie F:Lijkt mij geweldig. Is dat bij het kanaal? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bonnie f Posted October 24, 2018 Share Posted October 24, 2018 Yep. Ze hebben daar 2 locaties. De punt en valeriaan. Beide hebben kleinere tuintjes. Valeriaan vind ik knusser want kleiner. Quote Men zegt wel: “Je bent wat je eet, maar wie wil er nu een krop sla zijn?” Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts