Krikke83 Posted November 10, 2018 Share Posted November 10, 2018 Voor het volgend voorjaar wil ik graag Indische loopeenden inzetten. Mijn kippen zijn te kieskeurig (of te verwend) en ze laten de slakken te veel met gerust. Ze krijgen een plekje van +-300 m² die ze moeten delen met cochin krielen en fruitboompjesZe krijgen regelmatig toegang tot de moestuin van +-200 m² met de belofte dat ze hun buikje dan rond eten En op regelmatige tijdstip zullen ze van de kinderen toegang krijgen tot de rest van de tuin. Liefst in de buurt van Vlaams-Brabant, maar ik ben bereid om te rijden. Wel pas voorjaar, want ik ga de omheining van de kippen vernieuwen tijdens de winter. Quote Wat je zelf kweekt, smaakt steeds beter!Met onze moestuinvereniging verdelen we zakjes zaad voor 1 euro-> http://www.detuinschuur.be/zadenWij verdelen nu ook de zaaiagenda van Diana. Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted November 18, 2018 Share Posted November 18, 2018 Mijn buurman heeft meestal eenden te koop, probeer het tegen die tijd nog eens als je niets dichterbij hebt gevonden. Quote Waar de mol is is er hoop! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts