chrisappleseed Posted January 27, 2019 Share Posted January 27, 2019 Vorige week heb ik zaden gekregen van iemand. Volgens haar was dit bloemkool, alleen blijkt dit nu dus boerenkool te zijn. Foutje bedankt. Kan ik deze nog steeds kweken? Boerenkool hoort namelijk toch eind najaar pas de grond in te gaan? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
janterharmsel Posted January 28, 2019 Share Posted January 28, 2019 De herfstrassen zaai je in mei en de boerenkool voor de winterteelt zaait je in een maandje later, als je volgens het boekje werkt.Dan heb je in de herfst en winter boerenkool. Als je eerder zaait heb je al eerder grote planten die al vroeg van onderaf gaan vergelen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrisappleseed Posted January 29, 2019 Author Share Posted January 29, 2019 Bedankt! Dus eerder is eigenlijk geen optie omdat ze dan vroeg vergelen? Kan ik deze ontkiemde zaden dan beter niet gaan kweken (ivm ruimte die het inneemt)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted January 31, 2019 Share Posted January 31, 2019 kán natuurlijk wel, eet je boerenkool in juli, waarom niet! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elmigo Posted January 31, 2019 Share Posted January 31, 2019 (edited) Bedankt, ga ik ze hier toch ook maar de grond in stoppen! Edited February 1, 2019 by Guest Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted February 1, 2019 Share Posted February 1, 2019 maar nu groeit t nog niet hè Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts