RobN Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 (edited) Ik heb een paar trays zaai ui gezaaid, maar ik zie dat de wortels er onder al uit komen.Ik weet niet of ze nu al geschikt zijn om uit te planten of dat ze eerst nog in potjes moeten. Ik heb niet veel ruimte voor zoveel potjes eigenlijk.En de open klei waait nu best hard, weet niet of dat bevorderlijk is. Ik wou eigenlijk wachten tot er nieuwe bladeren kwamen... Edited March 8, 2019 by Guest Quote Onkruidmanager 1.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyriel verheyen Posted April 2, 2019 Share Posted April 2, 2019 Beste,Ik zou de helft in een grote pot zetten in de serre. Bij warm weer kun je ze buiten zetten. De planten die zullen niet benadeeld worden door de pot. De andere helft zou ik dan proberen al buiten te zetten in volle grond (misschien wel tegen vogels beschermen). Als dat tweede niet lukt weet je dat voor andere jaren.Ik hoop dat ik u een beetje op inspiratie heb gebracht.GoededagCyriel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts