Liekie Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 In het topic over dit Lidl kasje kreeg dit niet zoveel aandacht, dus nogmaals hier: Na twee jaar opgeborgen gelegen te hebben in de kruipruimte van mijn ouders heb ik vandaag eens bekeken of het kasje wat ik ooit kreeg van een tuinbuur nog geschikt is. De folie is nog nieuw, maar helaas zit er nog niet de helft van het frame bij (blijkbaar had de buur dat al voor andere doeleinden gebruikt). Dus wie kan ik hier nog blij mee maken? Anders gaat het morgen naar de stort. Het gaat om folie voor een kasje van 140x140x200cm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 Jaaah.... MIJ kun je daar heel blij mee maken, mijn frame staat nog prima maar het plastic is totaal tot microplastic vergaan.Dus dit zou prima uitkomen. Moeten we wel even kijken hoe we het naar mij toe krijgen... Denk met PostNL oid?Hoe zwaar weegt het foliepakketje? (ps... ik ben vanavond en morgen overdag niet thuis dus dan weet je dat als ik niet snel reageer.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Liekie Posted March 8, 2019 Author Share Posted March 8, 2019 Het is niet echt een pakketJE moet ik zeggen... Ik krijg het niet meer heel compact opgevouwen, dus het is nu een kilo oid (ben heel slecht in schatten) en ongeveer 70cmx30cmx15cm. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erny Posted March 8, 2019 Share Posted March 8, 2019 Haha... nou als je het in een niet al te groot doosje (zie postnl afmetingen) kunt proppen ter versturing vind ik het prima. PostNL tarief is:Pakket 0 - 10 kg, max. 100 × 50 × 50 cm : 6,50 We kunnen wel ff verder overleggen via PB. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts