appelvrouw Posted April 13, 2019 Share Posted April 13, 2019 Last minute ding: onze stalen Grenilette is te koop. We hebben er 85 euro voor betaald. Bij belangstelling kan ik wat foto`s maken. Hij lijkt op die van de Wiltfang: https://www.dewiltfang.nl/grondbewerking/harken/grelinette-woelvork/ Quote Waar de mol is is er hoop! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nat74 Posted April 13, 2019 Share Posted April 13, 2019 Last minute ding: onze stalen Grenilette is te koop. We hebben er 85 euro voor betaald. Bij belangstelling kan ik wat foto`s maken. Hij lijkt op die van de Wiltfang: https://www.dewiltfang.nl/grondbewerking/harken/grelinette-woelvork/Ik zou hem graag van je overnemen maar het lukt me niet om naar de MTFD te komen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted April 13, 2019 Share Posted April 13, 2019 Wat wil je ervoor hebben? Interesse Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 13, 2019 Author Share Posted April 13, 2019 Ik vond nog een foto en een stukje tekst van mezelf op dit forum haha een advertentie op zich. Bovenaan dan zo n handgreep zoals die vork vd wiltfang. Nou de helft van wat ik er zelf aan uitgaf dacht ik. Ik moet een nieuwe kopen, een die ergonomischer is voor de ouder moestuinier (en een stuk duurder).Nat ja jammer, het is echt een mtfd deal.De Grenilette!! Het gereedschap waardoor we geen man meer nodig hebben in de tuin( sorry dames met "spitbenen"..dat geld in ieder geval voor mij) Met deze spitvork kan ik de tuin doen zonder dat de grond helemaal wordt omgezet ( en dus de structuur hetzelfde blijft) en zonder dat ik manlief moet laten opdraven, want het werken hiermee is minder tot niet zwaar Quote Waar de mol is is er hoop! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidenvrouwtje Posted April 13, 2019 Share Posted April 13, 2019 Lijkt me een nette deal Quote You can bury a lot of troubles by digging in the dirt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nat74 Posted April 13, 2019 Share Posted April 13, 2019 Dat begrijp ik Ik ben overigens benieuwd naar de grelinette die je op het oog hebt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 13, 2019 Author Share Posted April 13, 2019 Dat zal deze worden http://artpassage.cyberquebec.ca/ Quote Waar de mol is is er hoop! Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted April 14, 2019 Author Share Posted April 14, 2019 Dit is hem dan. Voor de eeuwigheid gelast ( zei Wout Spaan) door een “ mannetje” van voornoemde Kortenhoefse plantenhandelaar. Quote Waar de mol is is er hoop! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nat74 Posted April 15, 2019 Share Posted April 15, 2019 Ziet er goed uit Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts