acpronk Posted August 23, 2019 Share Posted August 23, 2019 Heeft iemand toevallig zaden van deze plant, en/of ervaringen met bladluizen in de omgeving van deze plant? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sand&Oak Posted August 25, 2019 Share Posted August 25, 2019 Helaas geen zaden, staat wel op mn lijstje. Wil je hem gebruiken als bladluis schrikmiddel naast bepaalde planten? Ik herinner me hem van mn studie als natuurlijk pesticide maar dan wordt het echt als spray etc gebruikt. Interessant om hem ook anders in te zetten! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
acpronk Posted August 26, 2019 Author Share Posted August 26, 2019 In theorie schijnt het zeer goed te werken, in de praktijk weet ik het niet.Ik wil ze in de moestuin inzetten, en zeker ook onder de pruimenboom want die zit elk jaar onder de bladluizen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts