Jump to content

Schrikdraad apparaat

Mister w

Recommended Posts

Hoi hoi,

Omday wij regelmatig bezoek krijgen van damherten in de (moes) tuin, wil ik schrikdraad spannen

Ben Al uren aan het zoeken op internet. Over de vraav

Hoeveel joule klap heb ik nodig?? De ene site geeft 1 aan de ander 6 en de ander weer 2 a 3.

Ik heb ook 2 kleine honden(4.5 kg) die moeten niet sterven van de klap, als że er een keer aan mlchyen komen!

Iemand enig idee?

Moet je dan een apparaat kopen op die sterkte?

Wij hadden vroeger op de volière ook schrikdraad tegen katten, op het apparaat zat toen een regelknop voor de sterkte.

Vroeger ook wel eens per ongeluk op schrikdraad geplast... geen aan rader om te doen. En dat schrikdraad is om de koeien tegen te houden.

Het is ook zo dat het maar een korte stroom stoot is, dus dieren blijven er niet tegen aan, en juist langdurig verkrampen en vasthouden kan je dood aan gaan.

rorror.png

Gebreksverschijnselen in paprika of pepers

18 gewassen gebreksverschijnselen (english only)

Heb je oude moestuin-, chilipeper-, voedingsstoffen-, plantphysiology boeken over die je niet meer gebruikt? Dan ontvang ik deze graag als donatie. Stuur mij een privebericht voor de adresgegevens. Boeken worden gebruikt als naslag werk om antwoorden te geven, en voor de ontwikkelen van de encyclopedie voor op deze website. 

moestuin = zweet op je rug om uiteindelijk uit te kunnen delen = met z'n tweetjes 27 kroppen sla in 1 week moeten opeten = bij de oogst er achter komen dat de konijntjes je voor waren = hosta's kweken om de slakken tevreden te houden