Jump to content
Image Image Image Image Image
Image

Hallo allemaal

Ciska

Recommended Posts

Sorry mensen deze keer geen ruilijstje...

Helaas kan ik er deze keer niet bij zijn. Vind dit erg jammer...maar ik hoop gewoon in het voorjaar alles goed te kunnen maken. Ik heb de vakantie doorgewerkt en heb nu wel vakantie maar ben druk aan het verven en sauzen...en ook op de moestuin moet het nodige voor de winter nog gebeuren. Ik weet wel dat er volgens voorjaar meeeeeer dahlia’s gaan komen...dus Denise ik houd jou in de gaten met wat je allemaal in de aanbieding gaat hebben.

Er is de afgelopen periode veel gebeurt hiero en een aantal van jullie weten het inmiddels al wel.....maar dat vertel ik een andere keer.

Ik wilde alleen even laten weten dat met mij alles super gaat, en eigenlijk nog beter dan super. .

Tot in het voorjaar allemaal en een dikke knuf van mij morgen.....heb heeeeel veeel plezier en een geweldige dag

Liefs cissie

Daar houd ik jullie allemaal aan

Probeer nog even voordat de dahlia’s ten gronde gaan aan nachtvorst even foto’s te maken....en namen erbij opsnorren..

Heb nog een heeeeeel wensen lijstje en maak extra plaats....dussssss

Tot het voorjaar

Fijn om te lezen dat het goed gaat, Cis. Je bent een kanjer hoor.

Was er zelf trouwens ook niet. Dus kijk ook al met heel veel zin uit naar voorjaars mtfd. Zullen we alvast lijstjes maken

Maar zeg: Heule fijne verjaardag ook vandaag he (zegt Facebook)

wees bevriend met kleine dingen