Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Hallo allemaal


Ciska

Aanbevolen berichten

Sorry mensen deze keer geen ruilijstje...

 

Helaas kan ik er deze keer niet bij zijn. Vind dit erg jammer...maar ik hoop gewoon in het voorjaar alles goed te kunnen maken. Ik heb de vakantie doorgewerkt en heb nu wel vakantie maar ben druk aan het verven en sauzen...en ook op de moestuin moet het nodige voor de winter nog gebeuren. Ik weet wel dat er volgens voorjaar meeeeeer dahlia’s gaan komen...dus Denise ik houd jou in de gaten met wat je allemaal in de aanbieding gaat hebben.

 

 

Er is de afgelopen periode veel gebeurt hiero en een aantal van jullie weten het inmiddels al wel.....maar dat vertel ik een andere keer.

 

Ik wilde alleen even laten weten dat met mij alles super gaat, en eigenlijk nog beter dan super. .

 

Tot in het voorjaar allemaal en een dikke knuf van mij morgen.....heb heeeeel veeel plezier en een geweldige dag

 

Liefs cissie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar houd ik jullie allemaal aan

 

Probeer nog even voordat de dahlia’s ten gronde gaan aan nachtvorst even foto’s te maken....en namen erbij opsnorren..

Heb nog een heeeeeel wensen lijstje en maak extra plaats....dussssss

 

Tot het voorjaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te lezen dat het goed gaat, Cis. Je bent een kanjer hoor.

Was er zelf trouwens ook niet. Dus kijk ook al met heel veel zin uit naar voorjaars mtfd. Zullen we alvast lijstjes maken

 

Maar zeg: Heule fijne verjaardag ook vandaag he (zegt Facebook)

wees bevriend met kleine dingen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...