Jump to content
HuubvG

Teeltwedstrijd 2020: peper - wedstrijdtopic

Recommended Posts

Wat ben je toch een braaf lid :wink:

Alleen dat rechtdrukken.... ik weet niet of de jury dat tolereren gaat, slimmerd!

Gelukkig behoor ik niet tot de jury.

Voor het gebruik van een waterpas-met-meetlat krijg je van mij persoonlijk een punt extra :thumbup:

Edited by Grork

Ik citeer het wedstrijdregelement: 

• alles is toegestaan de peper zo recht mogelijk te laten zijn i.v.m. opmeten, behalve breken, scheuren, insnijden.

ik vrees dat ik ermee wegkom 😛 

@rorror: registreer deze peper als 16.5 en ik ben tevreden voor het moment... jullie dachten toch niet dat ik genoegen nam met iets anders dan een eerste plaats in deze competitie ;) 

12 uren geleden, Beukwood zei:

alles is toegestaan de peper zo recht mogelijk te laten zijn i.v.m. opmeten, behalve breken, scheuren, insnijden

15 uren geleden, Beukwood zei:

17 cm

CDE3C761-232E-4F87-A51E-196F25201C4E.jpeg.f24e7d6134f460a99db36103ae2c539e.jpeg

12 uren geleden, Beukwood zei:

ik vrees dat ik ermee wegkom

@Beukwood, Ik vrees van niet...

De peper zal toch echt hélemaal zichtbaar moeten zijn. Het staat nou net niet in het reglement, zo vanzelfsprekend eigenlijk.

Onder je vingers kan er van alles met die peper aan de hand zijn. Daar kunnen een scheur, breuk, knik of zelfs de uiteinden van twee verschillende pepers onder verborgen zitten.

De strijdlust is wel aanwezig, dus graag een foto maken met de hele peper goed zichtbaar. 🌶️

@HuubvG Poeh strenge (maar rechtvaardige jury :)

Had hem al bijna in de bami gestopt maar gelukkig las ik het berichtje van HuubvG op tijd ;)

Nog nooit zoveel foto's op een dag genomen maar bij deze heb ik geprobeerd 100% transparant te zijn... 

Mag ik nu wel officieel van de laatste plek af? :P 

pepertje1207.thumb.jpg.67b33270f0bcb2ea39ed96496f24a2e5.jpg