Posted February 1, 20205 yr In dit eerste deel van dit topic houd ik ook de wijzigingen bij.Bijgewerkt tot 10 februari Aangeboden:Flink wat lege appelmoespotten halve liter, kan eventueel nog meer sparen4x pepermuntstek (als ze aanslaan)4x pannenkoekplantje, div. groottesStekken marokkaanse munt Zaden van:Alsem (oogst 2019) ... (moet nog verder uitzoeken) Vorig jaar was er veel animo voor de moringaplantjes, ik probeer ze dit jaar weer te zaaien en op te kweken voor de liefhebbers, geen garantie want ze doen het niet zo makkelijk. En @Anna, er is er in elk geval ééntje voor jou!.. GezochtOlifantenknoflook (vorig jaar geen succes, poging 2)Oesterblad - bij voorkeur een zaailing of evt. zaad voor volgend jaarZoete aardappelYam (vorig jaar mislukt)Tuinboon niet al te bittere Mosterdblad, liefst breedbladige soort (geen mizuna)Rhodiola Rosea (Sedum Rosea)Oude tijdschriften met mooie afbeeldingen, zoals Happiness, Landleven, Mens en Natuur etc. DealsKrijgt van Appelvrouw : moerasspireaGeeft aan Appelvrouw: krijgt van Nasuada:Geeft aan Nasuada: stek marokkaanse Munt Krijgt van Cupcake:Geeft aan cupecake: mizuna (groen) En verder:Bananenbrood meenemenIets voor Jorieke/Joep Edited February 15, 20205 yr by Guest * er komt altijd weer een nieuwe lente *
February 1, 20205 yr Author Zoals deze, sorry voor de ondersteboven maar het idee is helder * er komt altijd weer een nieuwe lente *
February 9, 20205 yr Author Gaat lukken Nas, muntplantje voor jou * er komt altijd weer een nieuwe lente *
February 16, 20205 yr Leuk, daar waar het in mijn vorige huis als onkruid overal opkwam, wil het hier maar niet lukken. https://www.deblijehoeve.nl/