Jump to content

ook even voorstellen

jeanne-heijmans
 Share

Recommended Posts

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Welkom terug Jeanne, wijs besluit.

Je bent op het forum voor je hobby en plezier. En daarbij denk ik vooral ook aan de gezelligheid van de moestuindag bij Jorieke.

Daar treden mensen uit de anonimiteit van het forum en is het vooral fun. Mensen met de intentie de boel te verzieken zullen daar niet gauw opdagen en laten we het zo houden.

Echt te gek Jeanne, ik ben wel niet zolang op dit forum, maar heb al wel heel veel van je gelezen hier

en in het vervolg berichten waar je je aan stoort gewoon negeren dat is het beste.

Ik ben echt BLIJ dat je terug bent en dat meen ik oprecht.

Gr. Ben

Rantje, ik heb afgelopen week bij Vreeken ook witlof zaad besteld en dan degene die ik niet onder zand hoef te bewaren, wil wel eens kijken welke ik heb besteld.

Heb al vaker witlof gekweekt en die dded ik dan in een kist onder de vloer van mijn woning, dus in de kruipruimte,

lekker donker en koel en dat ging uitstekend, was smikkelen en smullen.

Gr. Ben

Rantje, ik heb afgelopen week bij Vreeken ook witlof zaad besteld en dan degene die ik niet onder zand hoef te bewaren, wil wel eens kijken welke ik heb besteld.

Heb al vaker witlof gekweekt en die dded ik dan in een kist onder de vloer van mijn woning, dus in de kruipruimte,

lekker donker en koel en dat ging uitstekend, was smikkelen en smullen.

Gr. Ben

Jeanne had witlof zaad, ook zonder dekgrond, maar die kiemen dus niet. Had wat zaden van haar gekregen, leek me erg leuk om te proberen.

Dus vandaar dat we zonder zitten nu

Het wordt bijna té gezellig

Beter té gezellig, dan té ONgezellig Geedee

Helemaal mee eens

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image