jeanne-heijmans Posted August 19, 2011 Share Posted August 19, 2011 Hier op deze site komt er af en toe reclame voorbij van www. koop goedkoop, of zoiets.Het is een kas weet de afmetingen niet precies meer. maar best hoog,geloof 60cm breed , 4 plankjes er in. nou of hoe noem je dat,van glas denk. Het was slechts 20 euro, lijkt mij zo ideaal. zou die zo kwijt kunnen hier, hoeft nu nog niet maar voor de maanden die er nog aankomen waar je weer gaat zaaien, nu zag mijn man het ook bij de gamma staan, voor 24 euro aftrek verzendkosten is dat dus ook best goedkoop. als je het bij gamma koopt dus,bij de andere komen er verzendkosten bij, en het was ook niet op voorraad. Heel verhaal maar wat ik eigenlijk wil vragen, heeft iemand zo'n kas, en zo ja bevalt het? graag dan jullie reactie's lijkt mij geweldig. groetjes Jeanne Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted August 20, 2011 Share Posted August 20, 2011 Ben even op de site van gamma gaan kijken want ik wil ook nog kas uitbreiding Kwam ik dit tegen voor een koude bak te maken.....Ik vind het duidelijk uitgelegd en denk dat zelfs ik die kan maken. http://www.gamma.com/doe-het-zelf/zaai-kweek-kastje-maken/ Ik weet dat het geen kas is maar wilde dit toch even delen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts