Moestuin dummy Posted June 27, 2020 Share Posted June 27, 2020 Hallo allemaal, Ik ben paprika’s aan het kweken, maar nu zie ik dat er in veel bladeren heeeele kleine gaatjes zitten. Wie kan mij vertellen wat dat kan zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rorror Posted June 27, 2020 Share Posted June 27, 2020 Misschien heb je mini rupsjes? Kijk even onder de bladeren. Quote Gebreksverschijnselen in paprika of pepers 18 gewassen gebreksverschijnselen (english only) Heb je oude moestuin-, chilipeper-, voedingsstoffen-, plantphysiology boeken over die je niet meer gebruikt? Dan ontvang ik deze graag als donatie. Stuur mij een privebericht voor de adresgegevens. Boeken worden gebruikt als naslag werk om antwoorden te geven, en voor de ontwikkelen van de encyclopedie voor op deze website. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moestuin dummy Posted June 27, 2020 Author Share Posted June 27, 2020 (edited) De bladeren zijn helemaal schoon. Geen beestje tezien. De gaatjes lijken net van naaldenprikjes ,zo klein ze. Edited June 27, 2020 by Moestuin dummy Aanvulling tekst Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moestuin dummy Posted June 27, 2020 Author Share Posted June 27, 2020 Zo zien de paprikaplanten eruit 😪 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted June 27, 2020 Share Posted June 27, 2020 Heel lichte aardvlo schade? Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
rorror Posted June 27, 2020 Share Posted June 27, 2020 Het zouden inderdaad ook aardvlooien kunnen zijn. Heb die 1 keer gehad. Verstoppen zich in de eerste laag van de aarde, als je dan met je vingers erdoor gaat en goed oplet kan je ze dan zien wegspringen. Quote Gebreksverschijnselen in paprika of pepers 18 gewassen gebreksverschijnselen (english only) Heb je oude moestuin-, chilipeper-, voedingsstoffen-, plantphysiology boeken over die je niet meer gebruikt? Dan ontvang ik deze graag als donatie. Stuur mij een privebericht voor de adresgegevens. Boeken worden gebruikt als naslag werk om antwoorden te geven, en voor de ontwikkelen van de encyclopedie voor op deze website. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moestuin dummy Posted June 27, 2020 Author Share Posted June 27, 2020 Als dat zo is, wat moet ik dan doen, en hoe komen de aardvlooien in de grond. Door teveel water ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rorror Posted June 27, 2020 Share Posted June 27, 2020 Eerst even kijken of het ook daadwerkelijk dit insect is. Dus even kijken of je wat wat ziet lopen of wegspringen, bij het verstoren van de aarde. lichtjes met je vingers er door heen gaan. Quote Gebreksverschijnselen in paprika of pepers 18 gewassen gebreksverschijnselen (english only) Heb je oude moestuin-, chilipeper-, voedingsstoffen-, plantphysiology boeken over die je niet meer gebruikt? Dan ontvang ik deze graag als donatie. Stuur mij een privebericht voor de adresgegevens. Boeken worden gebruikt als naslag werk om antwoorden te geven, en voor de ontwikkelen van de encyclopedie voor op deze website. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted June 27, 2020 Share Posted June 27, 2020 Ik zou me om die paar gaatjes niet druk maken, als er verder niets te zien is zal je er geen paprika minder om oogsten. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moestuin dummy Posted June 28, 2020 Author Share Posted June 28, 2020 Dank je voor je reactie patrijs Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts