daanm Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 ik heb laatst een kleinehoeveelheid tarwe gekregen. die heb ik vandaag deels gemalen in een koffiemolen .van de volkorentarwemeel ga ik proberen een zuurdesem brood van te maken. de foto`s gaan volgen ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 23, 2011 Share Posted August 23, 2011 Leuk! Houd ons op de hoogte Quote Veldvarkens.nl En: Veldvarkens-facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
daanm Posted August 23, 2011 Author Share Posted August 23, 2011 ja dat ga ik zeker doen ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
daanm Posted August 26, 2011 Author Share Posted August 26, 2011 ik heb gisteren 4 eetlepels tarwemeel gemengdt met 5 eetlepels water en er zitten nu al lucht bellen in dus dat gaat goed ! ben er net achter gekomen hoe je foto`s kan plaatsen dus dat ga ik morgen doen ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts