jootje Posted August 3, 2020 Share Posted August 3, 2020 Pootaardappel Roseval gekocht. afgelopen weekend 1 plant geoogst. Zojuist in plakjes gesneden om te bakken....ehhh...Ziet er niet uit als Roseval.. vond de aardappel ook erg rose...bijna fluor rose... morgen ga ik de rest oogsten...heel benieuwd , hoop dat dit gewoon een Verstekeling was in een zak Roseval pootaardappelen. heb even op de site van van de Wal gekeken, enige wat het volgens mij zou kunnen zijn is LilyRose....wat denken jullie? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted August 3, 2020 Share Posted August 3, 2020 ha, zegt kleinzoon 7 jaar, maar opaRob er zit een brein in, écht... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted August 3, 2020 Author Share Posted August 3, 2020 Oohh...wat goed gezien! Mooi is dat toch he, kinderen, zijn zo open! 🙂 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted August 4, 2020 Author Share Posted August 4, 2020 Net zo’n 10 kilo van deze piepers geoogst...Echt niet de roseval die ik besteld had. Niet echt blij mee, ben niet zo van de kleurtjes...🤨 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted August 4, 2020 Share Posted August 4, 2020 O jee wat jammer. Ik vind het wel een erg mooi aardappeltje, maar ja... dat is niet wat je wilde en kennelijk ook geen leuke verrassing. Klacht indienen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frans Posted August 4, 2020 Share Posted August 4, 2020 En de smaak ? Quote -- Planten kunnen niet voelen. Je kunt planten wél aanvoelen. -- Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted August 4, 2020 Author Share Posted August 4, 2020 De smaak is gelukkig helemaal goed, lekker zelfs. Dus moet/mag eigenlijk niet klagen.... en ja, mooi is hij wel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mearn Posted August 4, 2020 Share Posted August 4, 2020 Denk dat het een Red Highland Burgundy is. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted August 4, 2020 Author Share Posted August 4, 2020 Hee Mearn.....effe op het net gekeken, em verdraaid, denk dat je gelijk hebt. Grappig wel dat het bedrijf war ik mijn poters gekocht hebt, deze niet verkoopt! dank voor het meedenken. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
simonvb Posted March 21, 2022 Share Posted March 21, 2022 (edited) Wie kan me helpen met identificatie. Een werkman (chauffage moet vervangen worden) heeft twee van de briefjes met rasnamen aardappels samen gelegd. Welke is aardappel Glorietta en welke Passion? 1) 2) Edited March 21, 2022 by simonvb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts