geedee Posted September 7, 2011 Share Posted September 7, 2011 Ik heb een aantal radijzen laten schieten en die hangen dus vol met groene en al bruine peulen. Nu waren de zaadjes in het gekochte zakje zwart en die in de reeds verdorde peultjes zijn geel. Moet ik nog even geduld hebben of kan ik die toch al "oogsten"?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted September 7, 2011 Share Posted September 7, 2011 Zaadjes uit het zakje zijn bij mij altijd licht bruin, maar ze kunnen ook roodbruin, zwart, ... zijn afhankelijk van het soort. Normaal dus lijkt me, zeker als de peultjes al mooi verdord en goed gedroogd zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted September 7, 2011 Author Share Posted September 7, 2011 tnx...ga morgen oogsten....ben gek op zaadjes verzamelen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts