Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

2012 wat gaan jullie telen?


wesleyb

Aanbevolen berichten

Ik heb mijn knoflook bij levenvanhetland.nl vandaan. Heel veel mooie soorten. En de olifantenknoflook idd gewoon uit de supermarkt.

 

Lisa, die dragontongue ga ik misschien wel bij je bestellen, vind m er wel mooi uit zien.

If you have a garden and a library, you have everything you need. ~ Cicero

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gewoon biologische knoflook uit de supermarkt gepoot hoor. dat gaat prima, en ik zou het nu nog proberen!! Vorig jaar heb ik het beide gedaan pootgoed en gewoon gekochte. en het resultaat was dat er meer opkwam van de gekochte en dat waren nog grotere bollen ook. Dus niks mis mee!!

Wat betreft zaden koop ik bijna alles op internet!!

Jooze

 

Ik hou een blog bij zie; http://www.mijnmooiemoestuin.blogspot.com

Link naar reactie
Delen op andere sites

het gaat mijn 1e x op een echte tuin worden...ben voorlopig druk met bomen kappen,onkruid verwijderen,de grond in orde maken en de afscheiding staat op instorten etc etc

en dan uiteindelijk...tsja...uuuuhh...

 

steeds als ik denk dat ik eruit ben ontdek ik dingen waar ik geen rekening mee had gehouden...of zie ik dingen die ik ook leuk vind

dus op dit moment ben ik blij als ik mn plan klaar heb...iig geval knoflook en framboos,want die heb ik tussen de woesternij gewoon geplant

 

ik heb btw chinese uit de supermarkt en een franse van een dure groenteboer...die chinezen zijn al mooie plantjes en de fransoos komt net boven de grond!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...