sierth Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 Ik ben dit jaar net begonnen met een aluminium ECO Kas 250 met kunststof platen (Polycarbonaat) aan te schaffen het is mij gelukt deze in elkaar te zetten ! Nu ben op zoek naar een 2e hands op pot tafel (gewone tafel ) afm: 120x 45x 77cm en raad over bemesten van de kas !graag een reactie ik ben dus een beginner ! mvg SBH Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted October 28, 2011 Share Posted October 28, 2011 In gelderland is er een oppottafel van hout gratis op te halen via marktplaats: * ▶ Tuin en Terras * ▶ Tuinmeubelen * ▶ Advertentie: 495678852 Er staan er nog meer op maar geen enkele van aluminium....kunt ook eens even zoeken naar 2e hands kassenbouw...misschien dat je daar beet hebt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
greetje11 Posted October 29, 2011 Share Posted October 29, 2011 Ik heb het ding ooit besteld bij acd kassen. was echt niet duur en kun je in verschillende afmetingen bestellen.Er passen mooi van die zwarte bakjes in. IK geloof dat die 60 x40 cm zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts