Moestuinoma Posted December 26, 2020 Share Posted December 26, 2020 Hallo allemaal, door mijn zoon attent gemaakt op dit forum, hoop ik hier leuke tips en mede tuinierders tegen te komen! Sinds een paar weken hebben mijn man en ik een moestuin van 140 m2, en we zijn al druk bezig geweest met ongewenste begroeing weghalen zoals bramen en zevenblad, paden doortrekken, nieuwe paden maken met houtsnippers, snoeien van bessenstruiken etc. Maar het echte werk komt nog.... we hebben er onwijs veel zin in. We hebben wel ervaring met een eerdere moestuin maar dat is alweer 13 jaar geleden.. we zijn geen 20 meer , allebei boven de 60 en 70, hopelijk blijven we gezond van lijf en leden om het nog enige tijd vol te houden. Gelukkig hebben we nu meer tijd dan vroeger, en kinderen die we niet tegen hun zin mee hoeven te slepen (zoals vroeger), 😖 maar nu groot en gemotiveerd genoeg zijn om te helpen met het zwaardere werk. Wordt vervolgd! Weer een uitdaging voor de komende jaren! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RoosDeTuinier Posted December 26, 2020 Share Posted December 26, 2020 Goede tijd om te beginnen vindt ik! Kun je de grond mooi voorbereiden voor het komende seizoen!😁 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted December 26, 2020 Share Posted December 26, 2020 Gefeliciteerd met de nieuwe tuin, en lekker blijven bewegen! Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted December 27, 2020 Share Posted December 27, 2020 🖐️ welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted December 27, 2020 Share Posted December 27, 2020 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Old Rose Posted December 28, 2020 Share Posted December 28, 2020 Heerlijk, geniet van de grote tuin. Welkom op het forum Quote ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
mdubbelm Posted December 28, 2020 Share Posted December 28, 2020 Hey wat leuk, zit je bij de Vrije Tuinder? Daar heb ik ook een paar jaar getuinierd! Welkom hier, en tuinieren houdt je jong Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
marijke Posted December 28, 2020 Share Posted December 28, 2020 Gefeliciteerd met uw moestuin. Mijn man en ik zijn ook 60+ en 70+ en genieten volop van onze moestuin. Veel plezier en een goede oogst gewenst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
redzebra Posted December 28, 2020 Share Posted December 28, 2020 Welkom ! , mijn kinderen zijn nog iets jonger, begin 20tigers. Als ik het zo hoor is er hoop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted December 29, 2020 Share Posted December 29, 2020 Ah hartstikke leuk! Volgens mij gaat dat helemaal goed komen en tuinieren houd je gezond. Groene groet en veel plezier! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts