carola Posted January 14, 2021 Share Posted January 14, 2021 Hoi mijn naam is Carola, Vorig jaar ben verhuist en ben daar mijn eerste moestuin bak begonnen. Wat ontzettend leuk om van zaadjes, plantjes te krijgen en te zien dat het groeit en bloeit en dat het ook lukt. Maar ik weet nog zoveel niet en daarvoor lijkt het mij erg leuk om hier meer tips te krijgen en leuke ideeën op te doen en wie weet wat nog meer. Aangestoken door het moestuinvirus, wil ik dit jaar meerdere moestuin bakken en een kruidentuintje gaan nemen. Mijn partner heeft een koude bak voor in de tuin gemaakt, nu dus erg benieuwd wat er allemaal mogelijk is en hoe dat dan werkt. Ik heb genoeg plannen en vind het super leuk om jullie hier te volgen met al jullie enthousiaste verhalen! Groetjes Carola 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rorror Posted January 14, 2021 Share Posted January 14, 2021 Welkom! Quote Gebreksverschijnselen in paprika of pepers 18 gewassen gebreksverschijnselen (english only) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eefjes-Moestuin Posted January 14, 2021 Share Posted January 14, 2021 welkom Quote Eefjes Moestuin - https://www.youtube.com/channel/UCKv5j8NfhwIK0UnGV-fd9DQ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted January 18, 2021 Share Posted January 18, 2021 Welkom, Hier is de eerste bak vandaag vol gezaaid en geplant. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted January 19, 2021 Share Posted January 19, 2021 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
y-cam Posted January 24, 2021 Share Posted January 24, 2021 Veel plezier en succes gewenst in de moestuin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
RobO Posted January 25, 2021 Share Posted January 25, 2021 ja, superlekker ook! veel groenten zijn lekkerder als je ze zelf teelt en plukt en meteen kan opeten, kan ook een deel suggestie zijn natuurlijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Old Rose Posted January 25, 2021 Share Posted January 25, 2021 veel plezier en welkom😃 Quote ~ Waarom zou je kinderen wonderen gaan uitleggen terwijl je ze ook een tuin kunt laten aanleggen. ~ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted January 26, 2021 Share Posted January 26, 2021 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted January 27, 2021 Share Posted January 27, 2021 Olaaaa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts