Jump to content

Opzoek naar een moestuin.

Recommended Posts

Je weet het niet. Ik zit op een heel gemoedelijk complex met drie locaties waar tuintjes zijn, maar de vereniging heeft geen website en gebruikt geen andere communicatiemiddelen, dus het geheel is redelijk onvindbaar. :) Ze hebben vorige maand voor het eerst handmatig een folder verspreid en wat nieuwe leden gevonden. Zelfs nu zijn er nog een paar tuintjes (drie of vier) vrij.

Edited by Spitskool

Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier.

Ik denk ook dat er wel ergens een stuk tuin te vinden is. Maar dan moet je echt de tijd ervoor nemen en de tuinen op, met mensen gaan praten.
Niet met het bestuur, want die zijn er voor een goede gang van zaken en hebben er geen enkel belang bij om jou te helpen aan een deeltuin.

Dus bellen heeft geen zin.

Ik zou gaan rondkijken naar verwaarloosde tuinen en met mensen gaan praten die daar aan het werk zijn en vragen vragen vragen... zie hiervoor.

Volgens mij ben je veel te bescheiden :shifty:

external-content.duckduckgo.com.jpg

• Like 1

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.

• 3 months later...

Jippie heb een volsktuin gevonden..

Het is 300 .zit zwarte zeil op..dus geen onkruid..maar wel veel rotzooi..300 meter is best veeel maar..ik ga wel bomen planten enzo..en grasveldje maken.totdat ik 100 meter teelgrond over hou..het is en blijft veel werk..de afstand van de auto tot de tuin is ook best ver..maar eerst 6 maanden kost het niks..en daarna 35 euro..dus ik kijk.hoe het gaat lopen..

• Like 2

Fijn hoor! En wel een grote lap ja!

Maar je kan natuurlijk een (groot) deel van dat plastic laten liggen tot later.

Niet teveel hooi op je vork nemen want dan is de lol er snel af.

Succes!

Edited by speets

"Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen.