aseel Posted March 15, 2021 Author Share Posted March 15, 2021 Mellie, Denk niet dat het anders is daar. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spitskool Posted March 15, 2021 Share Posted March 15, 2021 (edited) Je weet het niet. Ik zit op een heel gemoedelijk complex met drie locaties waar tuintjes zijn, maar de vereniging heeft geen website en gebruikt geen andere communicatiemiddelen, dus het geheel is redelijk onvindbaar. Ze hebben vorige maand voor het eerst handmatig een folder verspreid en wat nieuwe leden gevonden. Zelfs nu zijn er nog een paar tuintjes (drie of vier) vrij. Edited March 15, 2021 by Spitskool Quote Eeuwigdurend aanrommelend moestuinier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted March 15, 2021 Share Posted March 15, 2021 Ik denk ook dat er wel ergens een stuk tuin te vinden is. Maar dan moet je echt de tijd ervoor nemen en de tuinen op, met mensen gaan praten. Niet met het bestuur, want die zijn er voor een goede gang van zaken en hebben er geen enkel belang bij om jou te helpen aan een deeltuin. Dus bellen heeft geen zin. Ik zou gaan rondkijken naar verwaarloosde tuinen en met mensen gaan praten die daar aan het werk zijn en vragen vragen vragen... zie hiervoor. Volgens mij ben je veel te bescheiden 1 Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aseel Posted March 15, 2021 Author Share Posted March 15, 2021 Klopt ben wat bescheiden.🙃🙃 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aseel Posted March 19, 2021 Author Share Posted March 19, 2021 Heb me inmiddels bij de 5 tuinvereniging ingeschreven. Maar 5 wachtende voor me. Moet gewoon geduldig zijn. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aseel Posted March 22, 2021 Author Share Posted March 22, 2021 Heb een plek gevonden op.iemand tuin. Waar ik klusjes kan doen..jippie..en dat is juist de tuin ook waar ik een tuuntje wil. 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted March 22, 2021 Share Posted March 22, 2021 Dat is alvast wat! Leuk, het gaat vast sneller dan je denkt, er haken altijd mensen af die na de winter niet meer op komen dagen. En als je hier in de buurt ben en klusjes wil doen ben je ook altijd welkom.😉 Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted March 22, 2021 Share Posted March 22, 2021 Gefeliciteerd! Fijn hoor, zo kom je wel verder👍 Hoe heb je dat nu aangepakt? Toch maar de stoute schoenen aangetrokken? Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aseel Posted March 22, 2021 Author Share Posted March 22, 2021 Heb iemand aangesproken of ze hulp nodig hadden. Dat bleek dan zo te zijn. Ben ik tenminste in de natuur. En heb wat lichaamsbeweging. 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aseel Posted March 23, 2021 Author Share Posted March 23, 2021 Heb een boomstam ontwortelt😁😁😁😁 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aseel Posted July 22, 2021 Author Share Posted July 22, 2021 Jippie heb een volsktuin gevonden.. Het is 300 .zit zwarte zeil op..dus geen onkruid..maar wel veel rotzooi..300 meter is best veeel maar..ik ga wel bomen planten enzo..en grasveldje maken.totdat ik 100 meter teelgrond over hou..het is en blijft veel werk..de afstand van de auto tot de tuin is ook best ver..maar eerst 6 maanden kost het niks..en daarna 35 euro..dus ik kijk.hoe het gaat lopen.. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted July 22, 2021 Share Posted July 22, 2021 Gefeliciteerd. Kort bij huis is natuurlijk het beste maar er komt vast nog wat voorbij in de toekomst. Ik kan alvast zeggen: "Werk ze". Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
fre3ke Posted July 22, 2021 Share Posted July 22, 2021 Grote afstand van de auto tot de tuin betekent ook dat niet iedereen langs jouw tuin loopt, toch? Veel plezier met de tuin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
speets Posted July 23, 2021 Share Posted July 23, 2021 (edited) Fijn hoor! En wel een grote lap ja! Maar je kan natuurlijk een (groot) deel van dat plastic laten liggen tot later. Niet teveel hooi op je vork nemen want dan is de lol er snel af. Succes! Edited July 23, 2021 by speets Quote "Je hebt al heel veel geluk in je leven als je niet te veel pech hebt". Huub Buijssen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts