citroen Posted May 9, 2021 Share Posted May 9, 2021 Kan ik van mijn Hydrangea serrata blue bird ,nog een volle struik maken Heeft jaren op de verkeerde plaats gestaan met te veel ondergroei Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
harms1 Posted May 11, 2021 Share Posted May 11, 2021 Ja hoor, dat denk ik wel... misschien een ietsje terug snoeien zodat hij/zjj wat voller wordt (volgend jaar maart) en in de halfschaduw...zorg dat ze voldoende vochtig blijft (hemelwater) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heleen1963 Posted May 11, 2021 Share Posted May 11, 2021 kan goed hoor ! Deze soort Hortensia ken ik niet , maar ik zie veel dood hout , dat kun je sowieso wegknippen . Verder sluit ik me aan bij het antwoord van @Harms 1. (volgend voorjaar terug snoeien ) 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arievd Posted May 11, 2021 Share Posted May 11, 2021 Ja hoor, terugsnoeien tot 25 cm, veengrond, regelmatig water geven bij droogte iedere dag en voldoende mesten met hortensia mest om de 3 maanden opnieuw geven. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
citroen Posted May 12, 2021 Author Share Posted May 12, 2021 Hydrangea Serrata Blue Bird ,zou een berg hortensia zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts