Ga naar inhoud
Image Image Image Image Image
Image

Teeltwedstrijd Aubergine Fengyuan Purple 2012


LucV

Aanbevolen berichten

ooooooow..... gelukkig maar. Ik werd al een peu nerveu van die dingen. Ik wil heus wel een x zoiets uitproberen. Maar nooooooit meer. sowieso niet te vreten die zooi....

Link naar reactie
Delen op andere sites

hé wat bedoelen jullie? Die heb ik echt toegestuurd gekregen, nou dan ga ik nogmaals een zaaien, anders heb ik de verkeerde gehad. zonde hij was net zo mooi. Dus het is een peper of een paprika?

 

 

 

Nu ik schrik daar wel van, heb gelijk 4 nieuwe gezaaid,zal benieuwen wat daar dan uit komt, het zijn best kleine zaadjes en beige van kleur. Hebben jullie die ook?

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je kijkt met google, zie je dat de bladen een beetje een ja... eikenblad-vorm hebben. Golven langs de rand zeg maar. Jouwe heeft een veel spitsere vorm. Idd meer zoals mijn pepers. Ik denk dat je te maken hebt met een verstekeling. Ik zou even wachten tot wat meer mensen het met ons eens zijn voordat je hem opgeeft.

 

Je kan het ook goed zien op de foto die Jorg op pag. 22 heeft gepost!! Omdat daar pepers/paprika's en zijn aubergines tegelijk op te zien zijn!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gooi het niet weg hoor, dat kan ik niet over mijn hart verkrijgen,laat maar groeien, weet alleen niet wat er aan komt Nu wordt ik zeer ongeduldig wat er nu uit komt, dat duurt nog even. Maar ik ga inderdaad even googlen!!!! Heb ik weer

 

 

Zit even deze topic door te kijken mede de foto's en zie bij Rantje inderdaad haartjes, Bit zei: dat die van haar dat niet had[misschien inmiddels wel] maar die van mij heeft ook geen haartjes???????

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Frans,ja inderdaad dat scheelt wel iets, heb het net even na gekeken in mijn logboekje,mijn paprika die heb ik gezaaid op 7 Januari en de [aubergine] heb ik gezaaid op 5 januari,de 2 paprika die halen het bijlange na niet bij deze [aubergine] . Nu dus maar weer opnieuw gezaaid, kijk wat daar weer uit komt.

Het is maar goed dat ik een foto geplaatst heb,anders wist ik niet beter of ik was met de wedstrijd aubergine bezig, maar ja heb nog tijd, de strijd is nog niet verloren ha ha. Of dit moet ook weer paprika zijn,dan stop ik er mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal morgen eens een foto maken van de zaadjes die ik gehad heb. En ja doen wij samen maar de langste peper ha ha

 

En ja gekeken op 22 zie inderdaad verschil,maar dat zei ik toen later ook, maar als iemand mij [aubergine] zaadjes geeft en het is een peper, ik zie het verschil niet hoor. ja als ze naast elkaar liggen maar voor mijn persoontje niet apart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb ik dan ook geen aubergine Mijn kiemblaadjes zijn ook puntig.

Had ze ook bij de paprika plantjes gezet en kon al het verschil niet zien, dacht dat het aan mij lag.

Op naar de volgende poging!!

Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn paprika die heb ik gezaaid op 7 Januari en de [aubergine] heb ik gezaaid op 5 januari,de 2 paprika die halen het bijlange na niet bij deze [aubergine] .

 

Maak eens een foto van die 2 kleine paprika's dan....misschien heb je wel 2 aubergines

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Jorg changed the title to Teeltwedstrijd Aubergine Fengyuan Purple 2012
  • Jorg unpinned this topic

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...