Anthonie Posted June 20, 2021 Share Posted June 20, 2021 Mijn perzik in de kas werd eerst langzaam ziek en nu gaat het steeds sneller. Bruine vlekken op het blad en veel dode bladeren. Heeft iemand een idee wat het is? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rorror Posted June 20, 2021 Share Posted June 20, 2021 Plekjes peren roest. Maar rechts boven in de foto allerlei spinrag. Heb je dat al gecontroleerd op spint? Gedijen extreemgoed in droge warme omgeving. Quote Gebreksverschijnselen in paprika of pepers 18 gewassen gebreksverschijnselen (english only) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anthonie Posted June 20, 2021 Author Share Posted June 20, 2021 Ik denk dat je gelijk hebt. Dat spinrag is denk ik van gewone spinnetjes maar ik ga morgen eens goed kijken. Dank je! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anthonie Posted June 21, 2021 Author Share Posted June 21, 2021 Perenroest is het toch niet. De ingevallen plekken zijn op en onder het blad gelijk. Geen verdikking onderop. In de directe buurt staan ook geen jenerbessen waar de perenroest op overwintert. Ik denk een combi van verbranding en spintaantasting. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts