MandysMoestuin Posted March 29, 2011 Share Posted March 29, 2011 oww dat is handig ga ik ook kopen hopen dat ze dat nog hebben. Het is nu een gaos bij mijn zaden. Ik was aal aan het kijken naar oplosingen. wat is dit toch een leuke site. Er wordt hier al voor je gedacht Quote Stop waiting 4 things to happen...Go out and make them happen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evelijn Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Dat bedacht ik me ook net Mandy Ik moet dus ook maar iets moois maken voor mijn zaden collectie... of manlief even vriendelijk aankijken die houdt wel van dit soort klusjes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Stuur m ook maar even deze kant op dan Mijn vriend heeft afgelopen weekend geprobeerd zo'n bak te maken. Het is beland op de vuurkorf. Het is echt geen klussert Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
arjanm Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Ik heb een houten bak met daarin 9 vakken. Voor januari tot en met juli aparte vakjes, en de zaden voor de laatste maanden kunnen in de laatste 2 vakken. Vooral Maart en April zitten erg vol! Hoe bepaal je in welke maand je een zakje opbergt? Ik heb net mijn zadenzakjes (staan gewoon rechtop in een klein mandarijnenkistje) op maand gesorteerd, met kartonnetjes om de maanden te scheiden. Mijn idee was om ze in het vakje van de eerst mogelijke zaaimand te zetten. Dus als er op het zakje staat: zaaien mrt-jul, dan stop ik ze in het maart vakje. Wanneer een maand afgelopen is (zoals vandaag), dan verhuizen alle zakjes die nog gezaaid kunnen worden naar de volgende maand. Met als gevolg dat meer dan de helft van de zakjes nu in april zit Ik zal wel weer veel te moeilijk doen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansm Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 Ik heb geen opberg systeem en wil dat ook niet, ik heb 3 schoenedozen en rommel daar steeds in als ik zin heb, dan kom je tenminste nog eens een verassing tegen Quote Players only love you when they're playing. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted March 31, 2011 Share Posted March 31, 2011 AJ, zo doet Jorieke dat ook, en dat is mijn bedoeling ook. ALS ik een daarvoor geschikte bak heb, gekocht óf geklust Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
dennislp Posted May 1, 2011 Share Posted May 1, 2011 ANTONIUS Ladeinzet € 1.50 / st. 500.435.73 Sinds 1 dag gebruik ik die, van de Ikea! Quote > Planten kopen? Doe het bewust! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts