Marlein Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Hallo Allemaal, Mijn naam is Marlein en wij zijn van plan om te gaan moestuinieren. WIj (mijn oudste dochter Madelief en ik) zijn enthousiast geraakt door het schooltuintje van mijn dochter. Hlaas voor haar was juist dit jaar de opbrengst vanuit de schooltuin zeer slecht, wegens verkeerde nieuwe grond en aanhoudende regen. Dus hebben we besloten om thuis in potten te gaan moestuinieren. Ik heb in het buurthuis een aantal lezingen over moestuinieren in stadstuinen en balkons gevolgd.WIj wonen in een appartementencomplex midden in de jordaan met binnentuinen. Voor ons project hebben we toegewezen gekregen een stuk van het gemeenschappelijk dakterras, waar gelukkig ook een wateraansluiting is. DE bedoeling is dat we met een aantal kinderen aan de slag gaan.super veel zin in.Ongelofelijk veel informatie op deze site. Ik zal jullie flink gaan bestoken met vragen. Mijn eerste vraag stel ik in de smg afdeling. groeten, Marlein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helly Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Hallo Marlein en welkom op dit forum.Leuk dat je dochter het zo geweldig vond en jou heeft 'aangestoken' Veel plezier alvast met moestuinieren. Hier vind je veel info erover. Quote Good things come in small packages Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Welkom! Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens Link to comment Share on other sites More sharing options...
jeanne-heijmans Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Welkom en succes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruidje Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Gaaf project. Veel plezier en ook veel succes! Quote Groetjes, Birgit (Soil Food Web Consultant) Meer weten over het microscopische bodemleven? https://rijkebodem.eu Link to comment Share on other sites More sharing options...
geedee Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Welkom Marlein...leuk idee en benieuwd naar je foto's straks succes! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simone Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 welkom en heel veel leesplezier op dit forum Quote Gisteren werd er paniek gezaaid, vandaag stond het al een meter hoog. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorg Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Welkom! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rantje Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Welkom! Quote http://mijnmakkelijkemoestuintje.punt.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruitertje Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 Welkom! Quote Er zijn zoveel dingen die belangrijk zijn in het leven, mijn tuin is daar een ding van. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bit Posted January 10, 2012 Share Posted January 10, 2012 ja welkom ! en lekker rondneuzen. Genoeg te lezen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guus D Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Welkom Quote Omdat het kan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
HuubvG Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Welkom en veel plezier in je tuin en hier. Ik ben tuinouder geweest toen mijn kinderen op de Jenaplanschool zaten. Kinderen vinden het prachtig! Wij hebben in Hoogezand gelegenheid voor scholen om een moestuin te houden. Veel enthousiasme! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry's moestuin Posted January 11, 2012 Share Posted January 11, 2012 Leuk, nog meer leden. Quote Mijn "vriend" de roodborst, tuiniert altijd met me mee.Dat doet me glimlachen en genieten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts