Jump to content

Ruilen op de moestuindag

Jorieke123
 Share

Recommended Posts

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

zeg appeltje, mag ik die laatste aloe vera van jou?

ik zoek nog heel veel soorten kruiden. alles is hier deze winter doodgevroren. het enige wat overleefd heeft is een tripmadam en een absinth van Jorieke...die stonden toevallig in de serre.

ik heb nog:

ontzettend veel munt(verschillende soorten)

st janskruid

groot hoefblad

klein hoefblad

crosne

mierikswortel

aardpeer

pindaplantjes

en natuurlijk ook nog veel zaden.

etc etc.

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image
Marieke ik heb nog een Aloe Vera en een rabarber.

Misschien als je toch eens in de supermarkt ben kan je voor me kijken naar een broodbakmix voor de broodmachine..dat heb ik ooit in Duitsland gekocht; het heette iets van roggemischung met roggemeel en zuurdesem...zo lekker

En anders vinden we wel wat anders..(zaai je ook rode kool?)

Ja, graag Appeltje, ik denk dat ik wel deze soort Broodbakmix heb gezien bij de Kaufland.

Hoeveel vind je een eerlijke ruil?

Ik ga eens kijken voor rode kool.

Dennis29: van jou krijg ik bosaardpeer, klopt dat? Waar ben jij naar op zoek, wat wil je ruilen?

Eva , van jou krijg ik Aardpeer, klopt dat? En weet je misschien iets om te ruilen?

Vergeet ik dan nog iemand?

★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。​°*★*˚°。°*。°*★

Ben je gek Marieke, ik betaal er gewoon voor hoor! Ik vind het al geweldig dat je voor me wilt kijken

En als er wat rode kool zaailingetjes zijn ben ik nog blijer..maar zo vind ik het ook wel genoeg!

Dan 4 pakken graag.

We verhuren ons voorhuisje https://www.airbnb.com/h/backtothesixties meer weten?  vraag informatie via pb.

Waar de mol is is er hoop!

Das toch geen eerlijke ruil . Naar de supermarkt moet ik toch

Heb je al een Kefir aanbod ? Als het goed is heb ik die tegen die tijd, onder voorbehoud...

★*˚°。°*。°*。★*˚°。°*。°˚°★*˚°。°*。​°*★*˚°。°*。°*★

zeg appeltje, mag ik die laatste aloe vera van jou?

ik zoek nog heel veel soorten kruiden. alles is hier deze winter doodgevroren. het enige wat overleefd heeft is een tripmadam en een absinth van Jorieke...die stonden toevallig in de serre.

ik heb nog:

ontzettend veel munt(verschillende soorten)

st janskruid

groot hoefblad

klein hoefblad

crosne

mierikswortel

aardpeer

pindaplantjes

en natuurlijk ook nog veel zaden.

etc etc.

mag ik van een paar muntsoortjes die ik nog niet heb (ik heb pepermunt piperita en kruizemunt)? En wil jij dan misschien basilicumzaadjes (griekse, grootbladige, kaneel of citroen) of een citroenmelisseplantje of rozemarijn?

Of iets anders, ik heb vanalles... maar de lijst is zo lang...

ik heb chocolade, wollige, marrokaanse en appelmunt. ik neem toch van alles wel wat mee...

zou jij er basillicum plántjes van kunnen maken?

basillicum zaaien lukt me nooit!

van alles wat is suuuper

ja dat kan wel hoor, met de rode is het goed gelukt vorig jaar, maaaaaar je kunt basilicum pas laat zaaien, half mei ofzoiets pas... krijg je van mij potjes met ogenschijnlijk niets...

neej grapje, ik kan ook binnen basilicum kweken, maar dan moet je hem nog afharden... zeg 't maar Muntsoortjes klinken goed!

Share

• Create New...