Jump to content

Ruilen op de moestuindag

Jorieke123
 Share

Recommended Posts

ik kan ook binnen basilicum kweken, maar dan moet je hem nog afharden... zeg 't maar Muntsoortjes klinken goed!

mooi! ik heb nog pepermunt en kruizemunt geloof ik...die neem ik ook mee voor de liefhebbers...

fijn dat jij de basil voor me opkweekt! dat vind ik echt een ramp.....

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image
Was vorig jaar ook al gedoe om Maar toen heb ik van niemand zevenblad gekregen.

En ik had wat zevenblad, dat was meegelift met wat planten die we mee hadden genomen uit onze vorige tuin. En die is dood gegaan...

Ik was het niet vergeten. Maar in het voorperk bij mijn huis is het zo'n bron van irritatie en gedoe...

Wat niet wilt wat u geschiedt, doe dat ook een ander niet....

Vandaar...

Hmm, heeft er iemand salie? Ik heb vorig jaar ananassalie van dennis gekregen. Ik heb geen idee of het nog leeft.

Een mening is altijd vrijblijvend,

soms aantrekkelijk,

soms verwerpelijk,

verstandig of dwaas,

men aanvaardt haar, of aanvaardt haar niet.

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image
Ananassalie heb ik wel voor je, of zoek je ook 'normale' salie? Heb ik ook

Joepie, ik wil van beide wel een plantje. Salie is zo lekker. Ananassalie met kip!

Een mening is altijd vrijblijvend,

soms aantrekkelijk,

soms verwerpelijk,

verstandig of dwaas,

men aanvaardt haar, of aanvaardt haar niet.

En Jorieke ik zou graag een salie willen..ook de salie is dood gevroren..nog nooit meegemaakt. Wat kan ik je aanbieden?

Haverwortel heb ik nog enkele plantjes, ik heb nog een pimpernel uitzaainkje, zaad van paddebietjes?

We verhuren ons voorhuisje https://www.airbnb.com/h/backtothesixties meer weten?  vraag informatie via pb.

Waar de mol is is er hoop!

Jorieke als je er genoeg van hebt wil ik wel een ananassalie en een kerrieplantje van je, ben benieuwd hoe dat smaakt.

Ik heb inmiddels een hele lijst van wat ik van je wil hebben, dus ik wil er wel graag wat voor teruggeven.

Ik heb eventueel zaden ter ruil of een paprika/peper/tomaat plant. En ik ga in de komende tijd natuurlijk nog veel meer dingen zaaien zoals meloenen, courgettes en pompoenen dus daar kan ik ook een plantje van meenemen tegen die tijd.

Of ik kan natuurlijk wat suiker/meel ed. meenemen als je dat liever hebt.

http://www.hobbyzaden.nl

Zaden te koop al vanaf 0,25 €.

Ok.. ehm...

@Bonnie: staat genoteerd.

@Thea: Ja, is een vaste plant, hij moet alleen wel vorstvrij overwinteren. En dat is me dit jaar eindelijk goed gelukt. Hiervoor was ons huis nog steeds veel te koud, en ging de plant dood. Staat genoteerd dus voor je!

@Appelvrouw: Staat genoteerd! Pimpernel is nog erger onkruid dan zevenblad ( ), dus ik heb zo'n 3 m2 van dat spul . Haverwortel heb ik ook al. En die paddenbietjes, zijn die heel anders dan andere bietjes? (qua zaaitijd, oogst, smaak?)

Sorry dat ik vrij weinig zoek

@Eva: Nee, die heb ik nog niet. Ik heb vooral gekke munt-smaakjes.

@Lisa: Staat genoteerd!

Suiker en meel en dat soort dingen komt inderdaad beter van pas. Qua tomaten wil ik juist dit jaar zien welke soorten lekker zijn en gezond blijven. Dan wil ik minder soorten hebben Net als met paprika's. Dus ik zoek geen gekke soortjes.

Ik had volgens mij al máááánden geleden gezegd dat ik naar de moestuindag zou komen, en ik neem aan dat die aanmelding nog geldig is. Ik rij met Bonnie mee.

Ik ben totaal verduizeld door dit topic. Ik heb even niet op een rijtje wat ik in de aanbieding heb. Maar dat zal zichzelf wel wijzen. Voordat het 20 mei is, zal ik wel het een en ander in de aanbieding hebben. Ik heb zelf zo goed als niks 'nodig' ... Ik moet eerst mijn tuin gaan ordenen en kijken waar ik ruimte voor wat zal hebben.

Share

• Create New...