Jorieke123 Posted August 29, 2021 Share Posted August 29, 2021 Deze maat (3/4 liter) is toch echt wel wat te groot voor ons, dus bij deze mogen ze weg. Er zijn er wat gebruikt, er zijn er wat bij die nooit uit hun doos zijn geweest. Die dozen zijn wat vies, en schrik vooral niet als je er een dode spin in vindt Je kunt een eigen doos/krat meenemen zodat we ze ter plekke ompakken. En na een sopje zijn de potten weer als nieuw. Het betreft de nieuwere potten, dus met van die deksels die dieper liggen. En dan ook nog eens het stort-model. Er zitten deksels bij, maar geen ringen. Die kan je gewoon nog kopen, dus dan heb je ze maar fris en fruitig denk ik dan. Ik kan er wel wat klemmetjes bij leveren als je wilt, die heb je al gauw teveel. Ik moet nog even kijken wat ik nog meer teveel heb aan ongebruikte potten. Mijn glaswerkkast is gewoon te vol! Ruilen voor wat leuks/lekkers? Komt vast goed 2 Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 29, 2021 Share Posted August 29, 2021 Ik wil er graag enkele om cake in te bakken..zeg maar wat je ervoor wilt ( iets dat ik kan kopen) 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 29, 2021 Author Share Posted August 29, 2021 Zeg maar hoeveel je er wilt, dan zet ik ze klaar. 1 Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
appelvrouw Posted August 29, 2021 Share Posted August 29, 2021 Een doosje? Is misschien wat veel maar kan ik ook nog eens een cake erin bakken en het geheel weggeven dacht ik… 1 Quote We zijn allemaal kinderen van de Aarde 🌎 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sint Posted August 30, 2021 Share Posted August 30, 2021 Weet niet waar je woont, zou anders ook wel interesse hebben. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted August 30, 2021 Author Share Posted August 30, 2021 @Sint ik woon in Zelhem. Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sint Posted August 30, 2021 Share Posted August 30, 2021 Dat gaat hem dan niet worden. Ik woon in Brabant, tegen de Belgische grens, Reusel om precies te zijn. Jammer, fijn dat je zo snel reageerde. Bedankt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted September 7, 2021 Share Posted September 7, 2021 Appelvrouw een set van 6 is toch mooi, etentje met familie en vrienden en dan lekkers uit de weckglazen 😉 het is dat wij te ver wonen en niet de grens over gaan, pfff mis het boodschappen doen en posten in nl zucht. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts