Anneke Posted January 23, 2012 Posted January 23, 2012 (edited) Wil je een plant in de tuin die je nooit meer weg krijgt en waar zelfs de buren jaren later nog plezier van hebben, kies dan voor aardpeer.Ik heb nog witte en rooie, de witte hebben bij mij dit jaar gebloeid, op te sturen tegen verzendkosten + 1 euro voor het opgraven en schoonmaken. Gaat dus niet door vanwege kleine enge beestjes foto volgt. Edited January 24, 2012 by Guest Quote "NATUURLIJK"
wilma Posted January 24, 2012 Posted January 24, 2012 Beste Anneke, ik las dat je aardperen in de aanbieding heb, zou er wat van willen hebben. Dacht aan een stuk of 5 van die dingen. Weet niet hoeveel dat gaat kosten om het op te sturen of is afhalen ook een mogelijkheid. Weet dat in Rotterdam haast altijd parkeergeld betaald moet worden eer je ergens aan kan bellen.Hoor het wel groet Wilma Quote
Anneke Posted January 24, 2012 Author Posted January 24, 2012 Hoi Wilma, ik ben vandaag op de tuin weze lijken en ik zie een soort luis op de aardpeer dus ik kan ze niet aanbevelen en zal de reactie weghalen Misschien weet iemand ook wat het is, zal er morgen een foto van maken. Quote "NATUURLIJK"
Jorieke123 Posted January 25, 2012 Posted January 25, 2012 Oh.. is niet zo'n probleem. Die ziten er hier ook wel eens op. Even wegpoetsen en je kunt ze eten of opnieuw planten. Quote Giga-gaas.nl facebook.com/Veldvarkens
Bit Posted January 26, 2012 Posted January 26, 2012 geen makkelijkere 'groente' dan de aardpeer. .... en die beestjes zijn geen ramp, en al helemaal niet een enge ramp Quote
Recommended Posts