Helma Port Posted October 14, 2021 Share Posted October 14, 2021 (edited) Dag allemaal, Mijn naam is Helma Schoonhoven-Port, woon in Wezep en ik ben 55 jaar. Ik heb nauwelijks moestuin en doe maar wat. Twee stoofperen-bomen (dit seizoen 5 kilo kunnen oogsten), een rabarberstruik en ik had drie enorme pompoenen geoogst. Ook had ik dit jaar een flink aantal courgettes. De druivenoogst is mislukt dit jaar. Ik ben eigenlijk op zoek naar een plek op internet waar men mij iets kan vertellen over het maken van thee, van de bladeren van diverse groenten en fruit. Ik ga eerst even rondneuzen in de bestaande berichtjes. Ik mag ook graag inmaken en wecken trouwens. Daarnaast werk ik nog. Mijn man is met de vut. Ik ben benieuwd wat ik hier kan leren. Ik zal voornamelijk een 'haler' zijn, vrees ik. Ik heb te weinig kennis om veel te kunnen 'brengen'. Edited October 14, 2021 by Helma Port Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jootje Posted October 14, 2021 Share Posted October 14, 2021 Welkom! Ik denk dat je wel een en ander kan vinden over thee..en van welke kruiden / fruit Ook van inmaken en wecken! Enne…je hoeft niet perse te brengen om te kunnen halen! 😉 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flup Posted October 15, 2021 Share Posted October 15, 2021 Welkom, mooie foto ook. Maakt toch niet uit of je vooral meeleest en vragen stelt of dat je anderen juist helpt met het beantwoorden van vragen. Iedereen is hier welkom. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jorieke123 Posted October 16, 2021 Share Posted October 16, 2021 Welkom! Quote Giga-gaas.nl Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts