Suusbdl Posted October 31, 2021 Share Posted October 31, 2021 Het heeft even geduurd (een jaar of 6 schat ik) maar eindelijk weer terug op het moestuinforum. We wonen ondertussen ruim 11 jaar op onze huidige plek, een huisje aan de rand van een dorp met 2600 m2 grond. Een deel van onze tuin (een derde ongeveer) is bos, we hebben 7 fruitbomen (en nog plek voor 4 meer ;)) een kas van 12 m lang, 4 kippetjes, een moes-/bloementuin van ongeveer 65 m2 en heel veel gras Ik woon hier met mijn man en mijn zoon van 9 en dochter van 5 (dat verklaart de 6 jaar afwezigheid hier). We vinden het allemaal heerlijk om hier te wonen, maar gecombineerd met onze banen is de tuin wel een uitdaging. Ik ga de komende tijd vooral op zoek naar tips om de tuin behapbaar te maken. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jane Doe Posted December 25, 2021 Share Posted December 25, 2021 Welkom terug van weg geweest, ja kindjes die vragen heel veel tijd en aandacht. We hebben maar een tuinkabouter, maar als tweeling teld hij echt wel dubbel en meer 😜 Mooie tuin zo te lezen, kom maar op met foto's. Ik schiet daar in te kort 😉 Succes en veel moestuin(forum) plezier! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Infinite Posted December 27, 2021 Share Posted December 27, 2021 Heey Suus, ik geloof dat we jaren geleden al eens tegelijkertijd op het forum zaten. Ik ben ook pas weer sinds kort actief (nu met een zoontje van 3,5 en een dochter van 1,5) en een moestuin(tje) aan huis met een muurkas. Hopelijk plukken de kleintjes dit naar niet alle bloemetjes uit de tomaten planten 😁 Quote To plant a garden is to believe in tomorrow. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karietje Posted December 27, 2021 Share Posted December 27, 2021 welkom terug op het forum. Quote Levensmotto : Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts