acpronk Posted Wednesday at 07:55 AM Share Posted Wednesday at 07:55 AM De gedroogde kippenmest bij Kruidvat (ik ben nu in Waddinxveen) is nu -50% ipv -75% 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rorror Posted Wednesday at 12:36 PM Share Posted Wednesday at 12:36 PM 4 uren geleden, acpronk zei: is nu -50% ipv -75% Op de stikker staat 50%, als je je klantenkaart scanned en genoeg punten hebt, krijgje 25% extra korting. In alphen kon ik ze van de week niet meer vinden, anders had ik er ook een paar mee genomen. Quote Gebreksverschijnselen in paprika of pepers 18 gewassen gebreksverschijnselen (english only) Link to comment Share on other sites More sharing options...
acpronk Posted Wednesday at 01:44 PM Share Posted Wednesday at 01:44 PM Dan heeft de kassière mij verkeerd voorgelicht. Zij zei dat het vorige week nog 75% was, maar dat dit deze week naar 50% was teruggebracht (blijkbaar omdat ze 50% op de kassa zag staan).Mijn klantenkaart had ze niet kunnen scannen, die bleef hangen in het startscherm... Leve de techniek. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
henkg Posted Thursday at 05:45 AM Share Posted Thursday at 05:45 AM Alleen voor Zeeuwen: Wegens succes herhaald: gratis Zeeuwse boompjes en struiken (inheems). Er geldt een maximum van zes exemplaren per bestelling. Belangstellenden kunnen kiezen uit vier soorten bomen (boswilg, linde, wilde walnoot en wilde appel) en diverse soorten struiken (eenstijlige meidoorn, groene hazelaar, gelderse roos, gele kornoelje, hulst en wilde liguster). https://www.ad.nl/zeeland/wegens-succes-herhaald-gratis-zeeuwse-boompjes~ace59ecf/ Quote 2022_teeltlijst (.xlsx) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts