eduro Posted March 7 Share Posted March 7 (edited) Ik heb stapelbakken te koop afmeting uitwendig 60x40cm hoogte 8 cm. ik gebruik ze als zaaibak, gereedschapslade etc. Het zijn stevige bakken, waterdicht, gewicht 1.4 kg per stuk. €3 per stuk afhalen in Gierle België Ik ben particulier, verpakkingsmateriaal is niet voorhanden dat moet worden aangekocht. Ik ben even in de posttarieven en pakjes regels gedoken, indicatief kan ik per pakket 12 bakken verpakken wat €20 aan kosten geeft per pakket. Voordat ik geld uitgeef zie ik graag berichten wie hoeveel bakken zou willen hebben, daarna beslis ik of het zinvol is om verpakkingsmateriaal aan te kopen. Edited March 8 by eduro aanvulling Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
acpronk Posted March 7 Share Posted March 7 Ziet er wel stevig en waterdicht uit, goed als onderbakken / lekbakken te gebruiken.Helaas is België te ver weg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karietje Posted March 7 Share Posted March 7 Oooh, interessant, zou je ze ook verzenden? binnen belgie? Quote Levensmotto : Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd. 😀 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lsjr33 Posted March 7 Share Posted March 7 Oeh ja! Daar heb ik er een stapel van nodig. Is verzending naar Nederland mogelijk, uiteraard volledig op mijn kosten? 😁 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
eduro Posted March 8 Author Share Posted March 8 Ik ben particulier, verzendmateriaal heb ik niet voorhanden dat moet aangekocht worden. Als ik de verzendtarieven bekijk kan ik maximaal 12 bakken versturen per pakket dat dan €20 aan kosten oplevert. Laat ik eerst een bekijken wie er interesse heeft en hoeveel je er wil overnemen voordat ik geld uitgeef. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lsjr33 Posted March 8 Share Posted March 8 Snap ik helemaal! Ik zou er eventueel tien willen, dan ben ik ook met die verzendkosten vele malen goedkoper uit dan als ik het nieuw koop. Maar nogmaals, begrijpelijk dat je het eerst via een makkelijkere weg kwijt wil raken 😁 Mocht je op willen sturen hoor ik het wel! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
acpronk Posted March 8 Share Posted March 8 Als je op wilt sturen, dan meen ik ook een volle doos. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts