Jump to content

De zaden-carrousel 2e ronde (Deelname? Zie 1e bericht)

Lisa
 Share

Recommended Posts

Neenee, de doos hoeft nu nog niet naar mij..volgende week is vroeg genoeg

Aha, dan snapte ik het niet goed. Maar verheug je alvast!

Een mening is altijd vrijblijvend,

soms aantrekkelijk,

soms verwerpelijk,

verstandig of dwaas,

men aanvaardt haar, of aanvaardt haar niet.

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Ok, mijn man heeft de doos op de post naar Belgie gedaan. Dat was dus 25 euro!

Ik ben me suf geschrokken. Ik denk dat we voor de volgende keer maar een andere manier dan de post moeten zoeken om de doos over de grens te sturen. Jasmin en Joke hebben wel aangeboden om mee te betalen maar daar is het me natuurlijk niet om te doen.

25 euro is het gewoon niet waard, al plunder je de doos half leeg.

Er woont vast wel iemand in de grensstreek die onze prachtig versierde doos over de grens wil zetten.

Voor nu vloek ik nog een keer, zucht nog eens en ga verder.

soms aantrekkelijk,

soms verwerpelijk,

verstandig of dwaas,

Dat is inderdaad wel veel te veel voor een ruildoos Bonnie, het is voor de volgende keer inderdaad voor de heen of terug rit wel vrij eenvoudig op te lossen via Jim, lijkt me. Hij woont net over de grens in België, zover ik begreep vrij om de hoek bij Jos,Geedee en Margareth waar hij de doos eventueel wel op kan halen en dan kan doorsturen naar Joke. Moest jij trouwens ook zo veel betalen om de doos naar mij te sturen Jim?

Even a broken clock is right twice a day

Nou verse groente heeft je blijkbaar goed gedaan je ziet er knap en jong uit

je zou d'r in het echie moeten zien.

soms aantrekkelijk,

soms verwerpelijk,

verstandig of dwaas,

Ok, mijn man heeft de doos op de post naar Belgie gedaan. Dat was dus 25 euro!

Dat is echt te veel....Ik stel voor om de volgorde voor de derde ronde te veranderen, zodat hij via zuid-limburg bij Jim terecht komt, dan de Belgische deelnemers achter elkaar en als laatste weer naar Margareth die hem dan in Nederland kan posten.

Wat vinden jullie?

Dat is inderdaad wel veel te veel voor een ruildoos Bonnie, het is voor de volgende keer inderdaad voor de heen of terug rit wel vrij eenvoudig op te lossen via Jim, lijkt me. Hij woont net over de grens in België, zover ik begreep vrij om de hoek bij Jos,Geedee en Margareth waar hij de doos eventueel wel op kan halen en dan kan doorsturen naar Joke. Moest jij trouwens ook zo veel betalen om de doos naar mij te sturen Jim?

IK heb hem gewoon op de post in Nederland gedaan en kostte 6,75 euro.Ik kan ze allebei even makkelijk post binnen België of post binnen Nederland.Dus dat is inderdaad wel jammer Bonnie.

Wat is onkruid?Iets wat je niet moet zaaien maar toch uitkomt.

Ja 25 euries is echt te gek van t goede Zoveel kost een pakketje naar Amerika sturen ook!

Volgende keer gewoon eerst naar jullie dan en daarna naar Jim, kan die t 'rondbrengen' en weer opsturen later

Good things come in small packages

Er zijn verschillende opties, ik kan in NL (schoon moeder) of BE ontvangen en in beide landen posten... ik kan m zelfs op een Duits adres ontvangen of in Duitsland op de post doen... Frankrijk is me net ff te ver rijden, maar Jet komt toch hier en daar langs

Jim kan ook in NL posten, omdat ie dicht bij de grenst woont...

Dit mag niet ontbreken in je moestuin:

Image Image Image Image Image

Ik pleit nogmaals, voor ik geloof wel de 4e keer, voor een betere volgorde op regio van de carrousel lijst !!!!!!

Even a broken clock is right twice a day

En dit keer wordt er vast naar je geluisterd Koert

Ja, want ik doe het niet meer. Ik heb de vorige keer ook 13 euro uitgegeven (moest ook naar Belgie)

Dus wie maakt een handigere lijst?

soms aantrekkelijk,

soms verwerpelijk,

verstandig of dwaas,

Zitten er trouwens nog boeken in?..... is misschien een idee dat die op moestuindag eruit gaan en verdeeld onder de liefhebbers...of er moet een boekencarrousel wenselijk zijn.

En zie je dat er 5 soorten wortelen of zo inzitten....toch dan maar geen 6e of 7e soort er bij?

@Geedee:

Toevallig dat ik gister ook aan een boekencarrousel dacht. Je kan ze toch ook via het forum ruilen? Boekenrubriek, boeken erop pleuren, aangeven welke boeken je wilt, verzenden/ontvangen, klaar is Kees of Keesje.

Heilige boontjes, ik eet ze rauw!

zolang we onder de 10 kg blijven mag er van mij alles in wat met de moestuin te maken heeft, boven de 10 kg moeten we boeken eruit laten of in ieder geval de mindere boeken (tijdschriften die uit elkaar vallen etc.) denk ik.

People who say it can't be done should not interrupt those who are doing it !

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...