Bietjeboni Posted March 28, 2022 Share Posted March 28, 2022 Hoi allemaal! Ik ben Bionde, 31 lentes (geboren in mei, dus het klopt ook nog aardig) jong. Samen met mijn vriend (ahum: partner) en mijn 2 prachtige kindertjes (2 en 1 jaar) woon ik in Emmeloord, NOP, waar de grond zo ongelofelijk vruchtbaar is. Ik heb een vrije en creatieve geest en uit dit in het onderwijs als docent beeldend en techniek. En natuurlijk in de (moes)tuin. In 2015 (of zo) ben ik al eens eerder lid geweest van dit forum, toen nog een klein muisje met 2 balkons waar nog voornamelijk (veel) kruiden en een paar tomaten werden gekweekt. Sinds 2018 woon ik in een prachtige 2 onder 1 kap met een giga achtertuin waar ik een mooie kas heb staan, en voldoende ruimte om hier en daar wat mooie groente en ook zeker nog kruiden te kweken. Ik ben hier om te leren en wellicht ook nog het een en ander te delen. Let’s not be strangers! Bionde oh, dit is een foto van mijn toch wel favoriete plekje. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted March 28, 2022 Share Posted March 28, 2022 Welkom. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted March 28, 2022 Share Posted March 28, 2022 Veel plezier! Groene groetjes en maak er wat moois van Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts