Groentje75 Posted May 31, 2022 Share Posted May 31, 2022 Ik ben Annabel en ben dit jaar voor het eerst met een moestuintjeĀ gestart. Ik heb een paar bakken gemaakt en beplant.Ā Ā LeekĀ Ā simpel tot ik echt begon te planten en te verzorgenĀ š. Nu willen die kleintjesĀ allemaal wel wat. Dus zit ik vaak met vragen en zo ben ik dus hier terecht gekomen. Fijne dag iedereen. 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sin Fronteras Posted May 31, 2022 Share Posted May 31, 2022 Je bent voortvarend van start gegaan, het ziet er goed uit. Succes in je eerste moestuinseizoen! 1 Quote Scent & Spice | Genieten, denken en doen met kruiden! In het Pakhuis | Inspirerende en kleinschalige vergaderruimte en workshoplocatie in de Betuwe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lia56 Posted May 31, 2022 Share Posted May 31, 2022 Heel veel moestuin plezier 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mellie Posted May 31, 2022 Share Posted May 31, 2022 Nou dat ziet er hartstikke goed uit joh! Welkom en geniet van je oogst en het tuinieren. Groene groetjes! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Groentje75 Posted May 31, 2022 Author Share Posted May 31, 2022 Ja heb me best gedaan om het maar meteen goed te proberen zonder van de tijd en het werk anders.Ā Ik ben al kleine beetjes sla en spinazie aan oogsten elke dag een beetje bij de maaltijd. Ook al 3 mini komkommertjes mogen eten. Heerlijk š 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrijs Posted June 4, 2022 Share Posted June 4, 2022 Welkom, En wat gaat het weer hard daar in het zuiden. Quote De moestuin van Patrijs Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Farm Dream Posted June 17, 2022 Share Posted June 17, 2022 wauw al mooi groen! dat gaat al de goede kant op. Het hebben van een tuin met oa groentes is zeer verslavend hahah Groetjes, Nicole Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts